زنان دوست داشتنی و جذاب

بسیاری از افراد هنگامی که صحبت از زنان دوست داشتنی و جذاب می شود، مهم ترین تجسم ذهنی آنها، در قالب زنی لطیف، مهربان، برخورداری از زیبایی ظاهری و ظرافت های زنانه نمود پیدا می کند. دوست داشتنی و جذاب بودن برای هر زن یا مردی، همواره یکی از صفات مهم و تاثیر گذار به شمار می رود. برای جذاب شدن راه های بسیار زیادی پیش روی افراد قرار دارد. عده ای زیادی از زن ها جذاب بودن را در آرایش های غلیظ و انجام انواع و اقسام عمل های زیبایی می دانند.

عده ای دیگر اعتقاد دارند پوشیدن لباس های پر زرق و برق، نماد بارزی از جذابیت محسوب می شود. حال این سؤال به ذهن متبادر می گردد که آیا دوست داشتنی و جذاب بودن صرفاً شامل موارد بیرونی و ظاهری می شود یا عوامل درونی هم در این رابطه نقش دارند؟ در ادامه ضمن بررسی این موضوع، ویژگی و صفات بارز و شاخص زنان دوست داشتنی را نیز مورد تحلیل قرار می دهیم.  ادامه مطلب ...

دوقلوها را چگونه تربیت کنیم؟

دوقلو ها جذابیت های خاص خودشان را دارند و درست به همان اندازه باید مراقب تله هایی که در تربیت آن ها وجود دارد، باشیم. پرورش دوقلو‌ها فرآیند پیچیده‌ای است؛ دوقلو‌ها جذابیت‌های خاص خودشان را دارند و درست به همان اندازه باید مراقب تله‌هایی که در تربیت آن‌ها وجود دارد، باشیم.
تله‌ای به نام تربیت یکسان و شبیه سازی اجباری وجود دارد برخلاف چیزی که بیشتر مردم فکر می‌کنند تاکید بر دوقلویی بچه ها، آن‌ها را خوشحال نمی‌کند. آن‌ها از این که بشنوند چقدر شبیه هم هستند خسته می‌شوند.
داشتن فرزندان دوقلو و سه قلو یک موهبت از جانب خداوند است، اما ممکن است ابتدا وقتی صاحب فرزند دوقلو شدید کمی‌دچار ترس شوید و تصور کنید که نگهداری و تأمین نیازهای آنها دشوار است. البته این موضوع کاملاً واضح است که نگهداری از یک نوازد کار دشواری است چه برسد به دو یا سه تا. اما با به کارگیری این نکات ساده می‌توانید از بزرگ کردن و نگهداری نوزادان خود لذت ببرید. 
ادامه مطلب ...