کابوس در بزرگسالان

هنگامی که شما از کابوس اخلال وحشت زده از خواب بیدار، شما فقط مخصوص بزرگسالان است که آنها فکر می کنم شما ممکن است. پس از همه بزرگسالان به بزرگ تر شدن کابوس قرار نیست؟

در حالی که کابوس واقعی در کودکان شایع تر از بزرگسالان هر دو یکی است کابوس مناسبت. و بین 2 و 8 درصد از جمعیت بزرگسال با کابوس گرفتار است.

کابوس خود شما باعث پریشانی قابل توجه است؟ آنها قطع خواب شما منظم است؟ اگر چنین است، مهم برای تعیین چه چیزی باعث شما کابوس بزرگسالان است. سپس شما می توانید تغییرات را به کاهش وقوع خود را.

کابوس چیست؟

کابوس وضوح واقعی، رویاهای خشونت است که تلق تلق کردن شما از خواب عمیق بیدار. آنها اغلب مجموعه ای از ترس تپش قلب. کابوس تمایل به رخ می دهند اغلب در طول حرکت سریع چشم (REM) خواب هنگام خواب بیشتر می گیرد. چون دوره خواب REM تبدیل به تدریج دیگر به عنوان پیشرفت شب، شما ممکن است دریابید که کابوس اغلب در ساعات اولیه صبح تجربه.

افراد کابوس از فرد به فرد متفاوت است. وجود دارد، هر چند، برخی از کابوس معمول است که بسیاری از مردم تجربه. به عنوان مثال، بسیاری از بزرگسالان کابوس مورد قادر به اجرا سریع به اندازه کافی برای فرار از خطر و یا در مورد سقوط از ارتفاع بزرگ است. اگر شما از طریق یک واقعه آسیب زا مانند حمله و یا تصادف، رفته شما ممکن است کابوس های مکرر درباره تجربه خود را.

اگر چه کابوس و شب هر دو مردم را بیدار در ترس بزرگ شود، تفاوت دارد. شب به طور معمول در چند ساعت اول پس از به خواب رفتن رخ می دهد. آنها با تجربه به عنوان احساسات، آرزو، بنابراین مردم نمی یاد چرا آنها پس از بیداری وحشت زده هستند.

چه کابوس علل در بزرگسالان؟

کابوس در بزرگسالان اغلب خود به خود هستند. اما آنها نیز از عوامل و زمینه ای اختلالات مختلف ایجاد می شود.

برخی از مردم کابوس پس از داشتن میان وعده آخر شب که می سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و سیگنال مغز فعال تر است. تعدادی از داروها نیز شناخته شده برای کمک به فرکانس کابوس. مواد مخدر است که در مواد شیمیایی در مغز مانند مواد مخدر، و داروهای ضد افسردگی عمل می کنند اغلب با کابوس همراه است. داروهای غیر روانی، از جمله برخی از داروهای فشار خون نیز می تواند در بزرگسالان از کابوس شود.

5 دلیل طلاق های زود هنگام امروزی

بر  اساس آمار سازمان ثبت احوال، در سال 95 بیشترین طلاق مربوط به ازدواج هایی بوده که کمتر از یک سال از عمر آن ها گذشته است. در این مقاله به 5 دلیل اصلی این طلاق های زودهنگام اشاره می کنیم.

دلایل اصلی طلاق در ازدواج های امروزی 

باورش سخت است زن و شوهری که با هزاران امید و آرزو ازدواج می کنند، کمتر از یک سال در کنار هم باشند و بدترین راه  ممکن را برای آینده زندگی مشترک شان انتخاب کنند. بر  اساس آمار سازمان ثبت احوال، در سال گذشته بیشترین طلاق مربوط به ازدواج هایی بوده که کمتر از یک سال از عمر آن ها گذشته است. این آمار ناراحت کننده، زنگ خطری جدی برای همه دختران و پسران در آستانه ازدواج و خانواده هایشان است. در ادامه چند نفر از مشاوران صفحه خانواده و مشاوره، داستان زندگی مشترک پنج زوجی را بازگو کرده اند که عمر زندگی مشترک شان خیلی کوتاه بوده است.  ادامه مطلب ...

اختلالات اضطرابی در کودکان

شایع ترین اختلالات اضطرابی در کودکان عبارتند از:

  • اختلال اضطراب فراگیر
  • اختلال اضطراب جدایی
  • فوبیای خاص
  • اختلال وحشتزدگی
  • لالی انتخابی

دوران کودکی به خودی خود روندی استرس آور داشته و کودکان را با چالش های جدی و مهمی مواجه می کند. آن ها باید در این دوره مهارت های جدید را یاد بگیرند، با چالش های جدیدی مواجه شوند، بر ترس هایشان غلبه کنند و در دنیایی حرکت کنند که ممکن است همیشه با معنی و جذاب نباشد.

اما گاهی اوقات این ترس ها و استرس ها می تواند وضعیت را غیر قابل تحمل کرده و شرایط راحتی را که بزرگسلان به راحتی می توانند مدیریت کنند، برای کودکان غیر قابل تحمل کند.

در این موارد به نظر می رسد که با یک اختلال اضطرابی در کودک مواجه می شویم. اختلالات اضطرابی در کودکان شایع ترین تجربه اختلال روانی در آمریکا محسوب می شود و به طبع کودکان نیز از این موضوع استثا نیستند.  ادامه مطلب ...

هنر درمانی: 15 فعالیت ها و تمرینات برای کودکان و بزرگسالان

هنگامی که کلمات کافی برای توضیح این غم نیست هر کس زمان در زندگی او را به یاد می. آن را اگر وجود دارد هیچ راهی برای گفتن با صدای بلند چه غم شرم یا خشم احساس و یا حداقل، هیچ چیز کاملا به اندازه کافی تند برای توصیف آن احساسات صدا.

شاید, در نتیجه, برخی آزادی طراحی نقاشی یا مجسمه سازی تجربه کرده اند. این روش های آرام، گاهی اتفاقی حفظ آرامش و یا از طریق احساسات کار انجام کاری است که گاهی اوقات صحبت کردن. اگر شما این را تجربه نکرده و یا اگر شما کسی است که می تواند به نفع از این نوع بیان، و سپس هنر درمانی یک منبع ارزشمند برای کشف است.

هنر درمانی چیست: تعریف

هنر درمانی، اجازه می دهد تا تعریف شده توسط انجمن آمریکایی هنر درمان، برای بیان خلاق است که می تواند محدودیت زبان غلبه بر. به عبارت دیگر اگر بیش از حد دشوار، گیج کننده یا دردناک گفت است، نوشته شده و یا امضا سپس شاید نقاشی، نقاشی، مجسمه سازی، رنگ، دوخت، collaging و بسیاری از روش های دیگر از هنرهای تجسمی سد زبان پیشی بگیرد می تواند. کاربردهای بالقوه آن می تواند کمک به بهبود مناطق کم مانند:  ادامه مطلب ...

هشدار روانشناس کودک: چرا نباید بچه‌های خود را از لب ببوسیم

به عنوان پدر و مادر، ما بچه‌های کوچک خود را تا آنجا که می‌توانیم نوازش می‌کنیم - در حالی که هنوز به اندازه کافی کوچک هستند که به ما اجازه دهند.

به عنوان یک پدر و مادر، فکر می‌کنم مهم است که محبت کودک خود را از زمان به زمان و بوسه‌ها به بهترین شکل انجام دهید، اما چگونه کودک خود را در دهان بوسید؟

مردم نظرات متفاوتی در مورد اینکه آیا خوب است بچه‌های خود را در دهان ببوسم و نه همه آن را انجام دهند.

پس از اینکه "ویکتوریا بکهام" (ویکتوریا بکهام)و ستاره معروف "ویکتوریا بکهام" (ویکتوریا بکهام)در سال گذشته تصویری از خودش را در دهان دخترش قرار داد، اینترنت به افکار آن‌ها در مورد آن تقسیم شد.

دیری نپائید که یک روانشناس این بحث را تایید کرد و نظر حرفه‌ای خود را اعلام کرد.

این بحث اکنون بار دیگر بر روی اینترنت انجام می‌شود - برای بوسیدن و یا بوسیدن …. کودک شما در دهان؟ این یک سوال است.  ادامه مطلب ...