هشدار روانشناس کودک: چرا نباید بچه‌های خود را از لب ببوسیم

به عنوان پدر و مادر، ما بچه‌های کوچک خود را تا آنجا که می‌توانیم نوازش می‌کنیم - در حالی که هنوز به اندازه کافی کوچک هستند که به ما اجازه دهند.

به عنوان یک پدر و مادر، فکر می‌کنم مهم است که محبت کودک خود را از زمان به زمان و بوسه‌ها به بهترین شکل انجام دهید، اما چگونه کودک خود را در دهان بوسید؟

مردم نظرات متفاوتی در مورد اینکه آیا خوب است بچه‌های خود را در دهان ببوسم و نه همه آن را انجام دهند.

پس از اینکه "ویکتوریا بکهام" (ویکتوریا بکهام)و ستاره معروف "ویکتوریا بکهام" (ویکتوریا بکهام)در سال گذشته تصویری از خودش را در دهان دخترش قرار داد، اینترنت به افکار آن‌ها در مورد آن تقسیم شد.

دیری نپائید که یک روانشناس این بحث را تایید کرد و نظر حرفه‌ای خود را اعلام کرد.

این بحث اکنون بار دیگر بر روی اینترنت انجام می‌شود - برای بوسیدن و یا بوسیدن …. کودک شما در دهان؟ این یک سوال است.  

اگر شما نوع والد هستید که کودک شما را در دهان می‌بوسد و یا شاید زمانی که کم هستند به کار رود، پس شما تنها کسی نیستید. این چیز غیر عادی یا عجیب نیست، اما چقدر از نظر روانی سالم است؟

پس از اینکه در سال گذشته، ویکتوریا بکهام، دختر کوچک خود را در حال بوسیدن دختر کوچکش در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت، این موضوع باعث بحث‌های داغ در اینترنت شد.

برخی افراد به شدت به این حقیقت واکنش نشان دادند که او دختر خود را در دهان می‌بوسید، در حالی که دیگران فکر می‌کردند این تصویر کاملا طبیعی و دوست‌داشتنی از مادر و فرزندش است.

این بحث منجر به روانشناس کودک شارلوت شد تا نظر حرفه‌ای خود را در مورد تصویر و عمل به او بدهد. به گفته دکتر، شما هرگز نباید کودکان خود را بر روی دهان ببوسم.

" اگر شروع به بوسیدن بچه‌های خود بر روی لب‌ها کنید، چه زمانی توقف می‌کنید؟" دکتر به دیلی میل گفت.

گیج‌کننده

روان‌شناس کودک نقطه‌نظر خود را با گفتن اینکه کودکان در سنین کودکی از جنسیت خود آگاه می‌شوند را توضیح می‌دهد، بنابراین یک بوسه معصومانه بر روی دهان می‌تواند پیوندهای عاطفی ایجاد کند که ممکن است برای کودک گیج‌کننده باشد. رزنیک معتقد است که اگر چه برای بوسیدن بچه‌های خود در دهان به هنگام بچه‌دار شدن ضرری ندارد، والدین نباید این کار را فقط به این دلیل انجام دهند که کودک بعدا گیج می‌شود.

دکتر به دیلی میل توضیح می‌دهد: " همانطور که یک کودک به چهار یا پنج یا شش تن می‌رسد و آگاهی جنسی آن‌ها رشد می‌کند، بوسه بر روی لب‌ها می‌تواند تحریک شود، اما لبه‌ای یک منطقه هستند و احساس می‌کنند - مواد شیمیایی خوب که مرتبط با برانگیختگی جنسی هستند - از جمله سروتونین و اکسی‌توسین - از طریق بوسیدن صورت آزاد می‌شوند.

اختلاف نظرات

اما همه قبول نمی‌کنند.

سالی - آن مک کورمک، یک روانشناس دیگر، در انتقاد از نقطه‌نظر زرنیک برنگشت.

دکتر مک کورمک به سان گفت: " هیچ راهی وجود ندارد که بوسیدن یک کودک خردسال روی لب‌ها به هر صورت برای آن‌ها گیج‌کننده باشد.

مک کورمک ادامه می‌دهد: " برخی از مردم ممکن است با این مساله مشکلی داشته باشند، اما این مساله نسبت به دادن یک بچه به بچه چیز بیشتری نیست.

عکس زیر تصویری است که باعث خشم و جرقه زدن یک بحث آنلاین شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.