بعد از عروسی، ازدواج در راه است

تقریبا ژوئن - شروع فصل تابستان. برخی از زوج‌ها در آخرین مراحل برنامه‌ریزی ازدواج قرار دارند. امیدوارم که آن‌ها هم مثل هم باشند.

اغلب عروس و داماد (عروس و عروس، داماد و داماد)در روز عروسی آن‌ها بسیار متمرکز هستند، آن‌ها فراموش می‌کنند که راه جدیدی از زندگی را آغاز می‌کنند. Bridezilla که در the به دام انداختن یک روز کامل گرفتار شده، از یک زن جوان بسیار دوست‌داشتنی ظاهر می‌شود. شریک او هم zilla شده‌است. چیزی که باید یک جشن سرگرم‌کننده باشد، به جستجوی پر استرس برای یک کمال غیرممکن تبدیل می‌شود. وایسا!

اگر شما در زمره کسانی هستید که به زودی ازدواج خواهید کرد و احساس استرس می‌کنید؛ اگر دوست و خانواده تان از شما دوری خواهند کرد؛ اگر شما به پوشیدن جوراب آبی و یا حمل the آبی علاقمند هستید؛ اگر شما گاهی آرزو می‌کنید که شما می‌توانید فرار کنید - عروسی بسیار مهم شده‌است.

این فقط یک روز از زندگی شماست.

هیچ‌کس جز تو اهمیت نمی‌دهد که کیک هویج و وانیل داشته باشی. مردم درست مثل یک عروسی خیالی یا یک "انجام دادن سریع" در دفتر JP ازدواج‌کرده اند. پس - یک نفس عمیق بردارید، به ۱۰ یا ۱۰۰ یا ۱۰۰۰ لیره حساب کنید. حالا بیایید به چیزهای مهم برگردیم. شما دارید ازدواج می‌کنید. عروسی فقط دری است که برای رسیدن به آنجا از آن عبور خواهید کرد.  

این چند هفته پیش از عروسی شما یک دوره مهم است. زمان آن رسیده‌است که رابطه خود را تایید کرده و عشق خود را جشن بگیرید. اجازه ندهید برنامه‌ریزی عروسی آن را خراب کند. برنامه‌ریزی ازدواج بسیار مهم‌تر است.

یک ازدواج موفق تنها اتفاق نمی‌افتد. این نوع تفکر به تفکر، مهربانی و تعهد به عشق فعالانه به یکدیگر نیاز دارد. این کار بسیار دشوارتر از تصمیم‌گیری در مورد محل عروسی و یا طرح رنگ است. این حتی سخت‌تر از برخورد با میهمانان عروسی است که به خاطر یک دلیل یا دلیل دیگر، احتمالا خارج از کنترل هستند. روز عروسی شما فرا می‌رسد. با عشق، توجه، و کمی شانس، ازدواج شما طول خواهد کشید.

اگر برای شما جالب است که بر روی centerpieces استرس داشته باشید، سرگرمی خود را داشته باشید. اما زمانی که این سرگرمی تمام شود، امیدوارم که این اصول را به عمل درآورید.

چک لیست برای برنامه‌ریزی یک ازدواج:

Treat به عنوان یک فعل و عمل عمل کنید. این فقط یک حس نیست. اعمال Random کوچک به معنای حتی بیشتر از یک رخداد یا رویداد بزرگ است. اوه، بله. حالا معاملات بزرگ، بزرگ و بعد هیجان‌انگیز است. اما ازدواج محکم اغلب نتیجه تجمع مداوم حالات کوچک قدردانی و شگفتی‌های کوچک است. بعد از "من"، عشق خود را زنده نگه می‌دارم و قول می‌دهم که به دنبال راه‌هایی بگردید که زندگی شریک تان را هر روز کمی شیرین‌تر کند.

تاریخ. افرادی هستند که هیچ دلیلی برای این کار نمی‌بینند، لباس می‌پوشند و کاره‌ای جالبی با هم انجام می‌دهند، پس از این که "برنده جایزه" رفیق شدند. چه ناامیدی برای همسری که فکر می‌کرد رفتار قرار ملاقات واقعی است، سبک زندگی واقعی آن‌ها بود! اگر می‌خواهید ازدواج شما موفقیت‌آمیز باشد، رفتار قرار ملاقات را رها نکنید. حالا لباس بپوشید و بعد. حداقل از شلوار یا شلوار جین خود بیرون بیایید. برای یک شب برنامه‌ریزی کنید. لازم نیست زیاد فکر کنید و یا هزینه زیادی داشته باشید. نکته این است که با هم خوش باشیم، تجربیات جدید را به اشتراک بگذاریم و تنها بر روی یکدیگر تمرکز کنیم.

بگویید: "من تو را دوست دارم". زوج‌های متاهل دور از ازدواج گزارش می‌دهند که این سه کلمه را به طور مرتب و اغلب وقتی، به خصوص وقتی که، مطمئن نیستند که آن‌ها در حال حاضر مانند هم هستند. عشق و شنیدن عشق هر روز باعث می‌شود که هر دو احساس خوبی داشته باشند. عشق و شنیدن عشق در روزهایی که چیزها مشکل است هر دو شریک را به یاد می‌آورد که یک مشکل چیزی است که باید حل شود، نه یک دلیل برای رها کردن رابطه.

دست یکدیگر را لمس کنید. یک شکل اغلب فراموش‌شده ارتباط، لمس کردن است. گرسنگی مردم برای برقراری ارتباط ملایم و عاشقانه. هر روز همسر خود را لمس کنید. بله، جنسیت مهم است. اما شاید حتی مهم‌تر از آن، دوست داشتن ارتباط فیزیکی است که بخشی از foreplay نیست. پت شریک خود را طوری که از کنارش عبور می‌کنید، پر کنید. یک شانه کوتاه به من بدهید. دست یکدیگر را هنگام صحبت لمس کنید. Hug. رقص کند در آشپزخانه. روی مبل خم شدم. اگرچه لزوما "تماس جنسی" معمولا کشش جنسی را ایجاد می‌کند.

به دنبال چیزهای مثبت در یکدیگر باشید. انتقاد را محدود کنید. افرادی که به دنبال مثبت می‌گردند، معمولا آن را پیدا می‌کنند. Spouses که به طور مرتب در مورد ویژگی‌های مثبت partners اظهار نظر می‌کنند، نکات مثبت را در یکدیگر ایجاد می‌کنند. نتیجه بیشتر لذت، امید بیشتر و عشق بیشتر است.

به خانواده و دوستان یکدیگر آشنا شوید. شما ممکن است خوش‌شانس باشید. خانواده و دوستان همسر شما ممکن است عالی باشند - که در آن موارد آشنا شدن با آن‌ها و گذراندن زمان با آن‌ها آسان است. اما اگر خانواده و یا دوستان تمدید خانواده تان مشکل باشد، آن‌ها هنوز افرادی هستند که شما را می‌شناسند و دوست دارید. راه‌هایی برای جمع کردن آن‌ها در زندگی، حداقل کمی، با کمی علاقه و توجه پیدا کنید. هرگز، از همسر خود بخواهید که انتخاب کند. خواهی باخت.

دنبال منافع مستقل دنبال کنید. به همان اندازه که یکدیگر را دوست دارید، حفظ فردیت خود بخش مهمی از علاقه‌مند بودن و جالب بودن در یک رابطه است. حداقل یک سرگرمی برای خودتان ایجاد کنید. همسر خود را تشویق کنید که در حال حاضر و بعد از آن دوستان خود را ملاقات کند. زمانی که به ازدواج باز می‌گردد، داستان‌هایی در مورد تفاوت می‌تواند آن را غنی کند. وارد کردن ایده‌های جدید، سرگرمی‌ها و افراد به هم دیگر جهان شما را گسترش می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.