دانش می‌گوید: تفاوت قد برای یک رابطه شاد مهم است

همه لیستی از ویژگی‌های مورد نظر را دارند که به دنبال شریک احتمالی هستند. نه، یک لیست فیزیکی نیست، فقط یک ایده کلی در ذهن آن‌ها در مورد آنچه که آن‌ها می‌خواهند شریک آینده آن‌ها به نظر برسد و دوست داشته باشد. با این حال، در مقابل انتهای این طیف، لیستی از چیزهایی وجود دارد که نمی‌خواهید در فردی پیدا کنید که بقیه عمر خود را با آن سپری می‌کنید. اما اجازه بدهید در مورد این فهرست خوب صحبت کنیم.

اکثر مردم ادعا می‌کنند که حس شوخ‌طبعی در بالا درست است. اما عاملی که ما در حال حاضر به آن علاقه داریم ارتفاع است. زنان معمولا مردان از آن‌ها بلندتر هستند. و اکنون علم تصمیم گرفته‌است که این موضوع را بررسی کند و به نتیجه‌ای برسد. نتایج نشان داد که زوج‌های با اختلاف بیشتر در ارتفاع شادتر هستند و روابط آن‌ها طولانی‌تر و موفق‌تر است.

این مطالعه توسط دانشگاه Konkun در سیول، پایتخت کره‌جنوبی انجام شد و موضوعات ۷،۸۵۰ مورد توجه قرار گرفت. این نتیجه‌گیری به این نتیجه رسید که همبستگی بین قد و خوشحالی با گذشت زمان کم‌تر می‌شود و پس از ۱۸ سال ازدواج دیگر تفاوتی ایجاد نمی‌کند. این مطالعه اولین بار است که شادی همسر به اوج شوهر متصل شده‌است.  

چرا زن‌ها مردان بلندتر را دوست دارند؟

طبق گفته دانشمندان، زنانی که مردان بلندتر را انتخاب می‌کنند احتمالا more هستند. فن‌زوهن که به عنوان محقق در این پروژه کار می‌کرد معتقد بود که رفتن به دنبال مردان بلندتر باید با فرآیند تکاملی ما انجام شود. ظاهرا، زنان بدون اینکه بدانند چرا - این تنها چیزی است که به طور طبیعی اتفاق می‌افتد. دکتر در مقایسه با غذاهای چرب یا چرب، مقایسه‌ای انجام داد. در گذشته، زمانی که رژیم غذایی مردم آن را با مواد مغذی کافی تامین نمی‌کرد، برای مصرف نمک قابل‌درک بود. با این حال، امروزه ما دسترسی نامحدود به دو دسته غذا داریم و با این حال هنوز نیاز داریم. برای این توضیح علمی هیچ توضیح علمی وجود ندارد، و همین امر برای مردان بلندتر نیز صدق می‌کند.

با این حال، یکی از دلایل ممکن برای این امر این است که مردان بلندتر احتمال بیشتری دارند که ژن‌های خود را به نسل‌های بعدی منتقل کنند. این منجر به تمایل قوی تری به procreate می‌شود که به معنی اشتهای زیاد بین صفحات است. اما، یک‌بار دیگر، در حالی که این موضوع در گذشته صادق بود، امروز به لطف تکامل علم و علم، قابل بحث است. این روزها، همه انسان‌ها تقریبا همان شانس را در شرایط تکاملی دارند.

چرا ارتفاع از ۱۸ سال به بعد موکول می‌شود؟

به گفته دکتر فن‌زوهن این واقعیت که اهمیت ارتفاع همسر در طول زمان کاهش می‌یابد، منطقی به نظر می‌رسد. یکی از توضیحات احتمالی که او برای این پدیده ارائه می‌دهد این است که روح زن در طول سال‌ها تغییر می‌کند و او به تفاوت ارتفاع و جذابیت کلی شریک زندگی خود عادت می‌کند. اما این تغییر در طول شب اتفاق نمی‌افتد: ۱۸ سال طول می‌کشد!

اما در مورد مردان کوتاه چه؟

این خیلی مهم است که همبستگی برای علیت را اشتباه نگیریم. این به این معنی است که مردان بلندتر همسران خود را شادتر نمی‌کنند - همسران آن‌ها فقط باید خوشحال‌تر باشند. موفقیت یا شکست یک رابطه را نمی توان تنها به یک عامل نسبت داد. زوج‌های خوشحال زیادی وجود دارند که در آن‌ها شریک زندگی مشابهی دارند و زوج‌های خوشحال زیادی وجود دارند که در آن‌ها زنی است که از مرد بلندتر است. وقتی به رابطه عاشقانه می‌رسد، علم همیشه درست نیست.

چه چیزی باعث ایجاد رابطه شاد می‌شود؟

چیزهای زیادی وجود دارند که برای تضمین یک ازدواج شاد حیاتی هستند. یکی از آن‌ها این است که هرگز فراموش نکنید که چقدر یکدیگر را دوست دارید. infidelity اغلب ناشی از نارضایتی احساسی است. عامل حیاتی دیگر صداقت است. زوج‌هایی که با یکدیگر باز هستند معمولا شادتر هستند. گفتن حقیقت، مهم نیست که چقدر راحت است، همیشه ترجیح دارد دروغ بگوید.

وودی آلن در آنی هال می‌گوید: " یک رابطه مثل یک کوسه است - باید به طور مداوم به جلو حرکت کند یا می‌میرد." هرگز اجازه ندهید که رابطه تان راکد شود. بعد از ازدواج، و به خصوص بعد از بچه‌دار شدن، مردم دوست دارند در تاریخ‌های دیگر حرکت کنند و وقت داشته باشند که با هم تنها باشند. اجازه ندهید که این اتفاق برای رابطه شما بیفتد. نکته مهم دیگری که نباید فراموش کنید این است که مراقب خودتان باشید - هم از ظاهر فیزیکی و هم سلامت عاطفی تان.

اما آخر هفته آخر را هم با هم سپری نکنید! روابط غیر رمانتیک خود را نادیده نگیرید. با دوستانتان به سفر بروید - زمانی که شما برگردید، شریک زندگی‌تان در آنجا خواهد بود. شاید گفته "غیبت باعث می‌شود قلب به" fonder " برسد، در واقع درست نیست، اما کمی فاصله می‌تواند رابطه شما را بهبود بخشد.

همانطور که گفتیم، همه چیز در مورد ارتفاع نیست. اگر به اندازه شریک زندگی تان بلند هستید، این به آن معنا نیست که رابطه شما شاد و خوشحال نخواهد بود. یک رابطه موفق با چیزهای مهم‌تر از سانتی متر ساخته می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.