اعتیاد به پوکر و مقررات

هنگامی که پوکر آنلاین بازی را متوقف می کند و به عادت اجباری تبدیل می شود، می تواند منجر به اعتیاد به عنوان الکل یا مواد مخدر شود. برنده معتادان پوکر را عجله می کند، شکل خود را از "بالا". آنها احساس می کنند که مجبور به پاسخ دادن به هر ضربان با پیروزی است و هر پیروزی را با دیگری دنبال می کند، همیشه در تلاش برای بالاتر و تایید توانایی های خود است.
زمان صرف شده از محیط پوکر آنلاین می تواند مجذوب باشد. معتاد باید به طور مداوم به صفحه بازگردد تا بعدا "رفع" شود. همانطور که خطوط بین واقعیت مجازی و زندگی واقعی تار می زند، این بازی به طور کامل منتهی می شود و تمام مهلت ها، تعهدات و مرزها را تحت تأثیر قرار می دهد.
علائم هشدار دهنده اعتیاد به پوکر آنلاین
معتادان آنلاین پوکر ممکن است از سقوط بزرگ آنها که در پس انداز خود می کنند آگاه نباشند. در آن زمان یک بار برای دلار واقعی بازی کردند، اکنون فقط "اعتبار" را در یک پنجره مرورگر مشاهده می کنند. یک معتاد می تواند ساعت ها در پایان از صفحه کلید خرج کند، از دست دادن زمان و فراموش کردن خواب و خوردن لذت ببرد. آنهایی که دوست دارند در روند نادیده گرفته می شوند. هیچ چیز به نظر نمی رسد اما بازی.  
اما اعتیاد آنلاین پوکر یک شبه اتفاق نمی افتد - یک روز خوب است، روز بعد وابسته است. این یک فرایند است که به تدریج، تقریبا غیر قابل تصور، یک بازیکن حساس را می گیرد، تا زمانی که سیگنال های خاصی ظاهر شوند تا مشکل را پیش ببرند. علاقه به وسواس تبدیل شده است. دیگران متوجه تغییرات، مانند موارد زیر می شوند.
• قادر به تفکیک پولی که برای قمار استفاده می شود و برای زندگی استفاده می شود. 
• عدم توانایی گرفتن یک روز یا آخر هفته از اتاق های پوکر آنلاین. 
• برای گرفتن پوکر پولی را از دوستان، بستگان و موسسات مالی بپردازید. 
• دروغ گفتن به خانواده در مورد مقدار زمان صرف آنلاین و پول از دست رفته بازی پوکر. 
• از دست دادن علاقه شغلی و در عوض فکر کردن درباره استراتژی های بازی در محل کار. 
• نوسانات حالت تشخیصی که به صورت خستگی، خستگی کوتاه، اضطراب و / یا افسردگی مشخص می شود.
رعایت یک یا چند مورد از این علائم، در فرد یا در نزدیکی کسی، باید باعث نگرانی شود. این می تواند زمان برای مداخله باشد. وضعیت ممکن است اقدام فوری را برای جلوگیری از افزایش مجبور شدن از اعتیاد به مواد مخدر به پایان برساند.
اقدامات مخالف موجود
همانطور که در مورد سوء مصرف الکل یا مواد مخدر است، گام اول این است که اعتراف کنیم مشکل وجود دارد. چیزی روشن است که درست نیست این مرحله باید به دنبال تمایل به کمک باشد. فقط کسانی که می خواهند تغییر کنند قادر خواهند بود اقدامات اصلاحی لازم را برای بهبودی انجام دهند که چندین روش و شدت دارند.
اول، کامپیوتر را خاموش کنید و بازی را متوقف کنید. حداقل یک هفته بیدار شوید در فعالیت های دیگر شرکت کنید و نظارت کنید. از طرف خانواده و دوستان برای حمایت از "بوقلمون سرد" از خانواده و دوستان بخواهید. اگر مجبور باشید بازی کنید، یک هفته دیگر صبر کنید تا بازی به صورت آنلاین ادامه پیدا کند.
اگر زمان دور بیرون می آید یا مجبور می شود، اشتراک ها را در تمام سایت های پوکر استفاده کنید. هر گونه وجوه را جمع آوری و پرداخت کارت های اعتباری با آنها. برای دسترسی به بازی ها، با استفاده از نرم افزار "کنترل والدین" برای مسدود کردن اتصال به هر سایت ارائه پوکر، دشوار است. بازیکنان همچنین می توانند از پایگاه داده "خود منع" در اتاق های پوکر لیست شوند تا بازنشانی مجدد امکان پذیر نباشد.
سپس، به یک گروه خودی کمک کنید، مانند ناشناس گامبولر در ایالات متحده یا GamCare در انگلستان. دانشگاه کالیفرنیا در برکلی نیز انجمن ویژه اعتیاد آنلاین پوکر آنلاین (OPAF) را میزبانی می کند. بازیکنان می توانند در مورد مشکلات خود بیشتر بیاموزند، به بحث و گفتگو با دیگران ادامه دهند و منابع را برای کمک بیشتر پیدا کنند.
اعتیاد به پوکر آنلاین نباید به آرامی گرفته شود. این می تواند زندگی را خراب کند. تحقیقات نشان می دهد که حداقل 5 درصد از تمام بازیکنان آنلاین آنلاین، اجباری هستند، و به عنوان یکی از ده نفر از بزرگسالان جوان که در برخی مواقع بازی می کنند، به اعتیاد می افتند. هیچکدام از آنها فقط باید با مشکل مواجه شوند. برای هر کسی که مایل است به آن دسترسی پیدا کند، کمک است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.